Geschikt voor het repareren en vervangen van gebroken of versleten steunbouten op het inlaat- en uitlaatspruitstuk.
Bouten en moeren zijn blootgesteld aan duizenden hittecycli tijdens de levensduur van de motor en vaak kunnen de staande bouten scheuren als gevolg van de constante uitzetting en samentrekking van de kop, het spruitstuk en de staande bouten wanneer de motor opwarmt en vervolgens afkoelt.
Geschikt voor Alfa Romeo, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Mazda, Nissan, Peugeot, Porsche, Honda, Vauxhall, Opel, Saab, Renault, Volvo, VAG.
Bevat M8 en M10 staande bouten in de meest voorkomende lengtes.
Levering:
5 staande bouten M10 x 1,5 / lengte: 38 mm / draadlengte (A): 10 mm / draadlengte (B): 20 mm
5 staande bouten M10 x 1,5 / lengte: 40 mm / draadlengte (A): 11 mm / draadlengte (B): 20 mm
5 staande bouten M10 x 1,5 / lengte: 54 mm / draadlengte (A): 11 mm / draadlengte (B): 32 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 35 mm / draadlengte (A): 9 mm / draadlengte (B): 21 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 35 mm / draadlengte (A): 9 mm / draadlengte (B): 15 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 37 mm / draadlengte (A): 10 mm / draadlengte (B): 20 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 41 mm / draadlengte (A): 16 mm / draadlengte (B): 16 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 42 mm / draadlengte (A): 11 mm / draadlengte (B): 22 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 43 mm / draadlengte (A): 17 mm / draadlengte (B): 17 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 45 mm / draadlengte (A): 10 mm / draadlengte (B): 25 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 47 mm / draadlengte (A): 15 mm / draadlengte (B): 24 mm
5 staande bouten M8 x 1,25 / lengte: 47 mm / draadlengte (A): 10 mm / draadlengte (B): 25 mm
10 stalen moeren, koper gecoat M8 / 13 mm zeskant
10 stalen moeren, koper gecoat M10 / 14 mm zeskant
10 messing moeren M8 / 13 mm zeskant
10 messing moeren M10 / 17 mm zeskant
Trekvastheid staande bouten: 4.8
Materiaal staande bouten: gereedschapsstaal (Q235)
Materiaal moeren: messing